Συχνές Ερωτήσεις

Περιεχόμενο με δυνατότητα σύμπτυξης

Μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού στο κατάστημά σας για να δω τα προϊόντα σας;

Φυσικά! Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας μας για να επισκεφτείτε τον εκθεσιακό μας χώρο. Για να προχωρήσετε κάντε κλικ εδώ !

Πώς και πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

  • Παράδοση κατ' οίκον εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.
  • Παραλάβετε τα προϊόντα σας από το φυσικό μας κατάστημα στη Λεωφόρο Μεσόγης 7.

Οι παραγγελίες που λαμβάνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή διεκπεραιώνονται την ίδια ημέρα και αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη. Οι παραγγελίες που λαμβάνονται μετά τις 17:00 ή τα Σαββατοκύριακα θεωρούνται ότι έχουν παραληφθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή ορισμένων προϊόντων εάν δεν είναι άμεσα διαθέσιμα. Ο συνολικός χρόνος παράδοσης συνήθως δεν θα υπερβαίνει τις 5 εργάσιμες ημέρες. Σημειώστε ότι η παράδοση στο ακίνητό σας πραγματοποιείται μέχρι το πεζοδρόμιο. Εάν θέλετε τα προϊόντα να τοποθετούνται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία στο σπίτι ή σε έναν όροφο, πρέπει να κάνετε τις δικές σας ρυθμίσεις.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

  • Apple Pay
  • Πιστωτικές/Χρεωστικές/Προπληρωμένες Κάρτες
  • Τραπεζική μεταφορά

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μεταβαίνοντας στη σελίδα του λογαριασμού σας. Θα μπορείτε να δείτε εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί, αποσταλεί ή αν είναι έτοιμη για παραλαβή. Επίσης, εάν πληροίτε τα κριτήρια καταλληλότητας, μπορείτε να ξεκινήσετε ένα αίτημα επιστροφής από τη σελίδα του λογαριασμού σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών και μόνο εάν η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί. Μπορείτε ακόμα να επιστρέψετε το προϊόν σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας .

Πώς μπορώ να ξέρω εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο;

Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι διαθέσιμα και παραδίδονται συνήθως εντός 3-7 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για οποιοδήποτε λόγο θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.

Θέλω το τιμολόγιο να εκδοθεί σε άλλο όνομα ή σε επωνυμία εταιρείας.

μπορείτε να συμπεριλάβετε το όνομα της εταιρείας σας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Θα εκδώσουμε το τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας που παρείχατε κατά το ταμείο. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε email στο eshop@gmcaltd.com με το αίτημά σας.

Θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν. Πως μπορώ να το κάνω?

Μπορείτε να ξεκινήσετε μια επιστροφή μέσω της σελίδας του λογαριασμού σας εάν πληρούνται τα κριτήρια επιστροφής για το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε email στο eshop@gmcaltd.com. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την πολιτική επιστροφών μας εδώ.

Έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα προϊόν. Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν;

Μπορείτε να βρείτε επιπλέον πληροφορίες για το προϊόν στη σελίδα του προϊόντος. Σε περίπτωση που έχετε περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συνομιλία κάτω αριστερά σε κάθε σελίδα, στείλτε μας email στο eshop@gmcaltd.com ή καλέστε μας στο +35726040090.

Υπάρχουν χρεώσεις αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής ισχύουν ανάλογα με την τοποθεσία σας και το σύνολο της παραγγελίας σας. Αυτές οι χρεώσεις θα σας ανακοινωθούν κατά το ταμείο.

Θέλω να αλλάξω ένα προϊόν με την παραγγελία μου. Πως μπορώ να το κάνω?

Για τυχόν αλλαγές στην παραγγελία σας μπορείτε να μας στείλετε email στο eshop@gmcaltd.com μαζί με τον αριθμό παραγγελίας σας. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να εκπληρώσουμε το αίτημά σας.

Θέλω να κλείσω τον λογαριασμό μου στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα στέλνοντάς μας ένα email με το αίτημά σας στο eshop@gmcaltd.com . Για να μπορέσετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας δεν πρέπει να έχετε ανοιχτές εντολές.

Θέλω να προσθέσω εγκατάσταση για τα προϊόντα που αγόρασα. Πως μπορώ να το κάνω αυτό?

Μπορείτε να ζητήσετε εγκατάσταση προσθέτοντας το αίτημά σας στο πλαίσιο ειδικών αιτημάτων στο ταμείο ή μέσω email στο eshop@gmcaltd.com . Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για το κόστος και την ημερομηνία εγκατάστασης από τον εξωτερικό συνεργάτη μας.

Πώς κερδίζω πόντους από το πρόγραμμα επιβράβευσης επιστροφής χρημάτων;

Για κάθε ευρώ που ξοδεύετε κερδίζετε 1 πόντο. Συγκεντρώνετε πόντους τόσο από τις ηλεκτρονικές σας αγορές όσο και από τις αγορές σας στο κατάστημα. Οι βαθμοί που συγκεντρώθηκαν στον λογαριασμό σας ΔΕΝ λήγουν ΠΟΤΕ. Κάθε 100 πόντους είναι ένα κουπόνι 2 ευρώ. Ο ελάχιστος αριθμός πόντων που μπορείτε να εξαργυρώσετε ανά πάσα στιγμή είναι 1000 πόντους. Όταν εξαργυρώσετε τους πόντους σας, θα λάβετε έναν κωδικό κουπονιού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά την ολοκλήρωση της αγοράς στην επόμενη παραγγελία σας. Η ακύρωση ή η επιστροφή των προϊόντων θα αντιστραφεί αυτόματα και οι αντίστοιχες πόντοι θα εξισορροπηθούν.